kekasih pertama dan terakhir

diaa....
yg pertama aku kenal d dunia ini...

dia.....
yg pertama aku kasihi....

dia...
yg pertama aku sayangi....

diaa...
yg pertama aku cintai....

dia...
yg mjaga aku spenuh jiwa...

diaa...
yg mlindungi ku dr cobaan dunia...

diaa...
yg slalu mbimbing ku...

diaa...
yg mberi ku smangat utk hdp....

diaa...
yg x penah mgeluh tentang ksusahan...

diaa...
yg x penah mmentingkan diri sendiri....

diaa..
yg x penah bputus asa....

diaa...
adalah hero ku...

dia..
sgguh ku mrindui diri nya..

diaa...
yg ku cintai sampai aku mati....

dia...
kekasih pertama dan terakhir ku...

mummy and daddy

* nie mummy n daddy marla... yg pakai bju belang2 tu adalah KEKASIH PERTAMA DAN TERAKHIR SAYA.. :) kekasih yg x penah saya lupa kan.. bila dah jauh2 nie,rndu plak dgn sweet kapel nie.. daddy saya jenis yg pdiam tapi GARANG... kat umh kite org panggil daddy dgn  panggilan "AMEI".. 'Amei' adalah bhsa kenyah yg bmksd AYAH or BAPA.. dulu time kecik2 saya nakal... slalu kene pukul daddy,kene rotan,kene blasah gne belt... sakit sgt2.. :( huhuuh.. tp dah besar pnjg nie,xde dah.. time kecik2 je nakal,pdan muke kan?? :p hehhe.. 1THING yg saya rndu sgt pasal daddy saya nie ialah masakan daddy. daddy nie garang2 tapi pndai masak.. dia suke masak  KARI IKAN.. perghh!! MMG SEDAPP!! kalu daddy msak,smua brebut nak mkan smpai licin periuk.. hahahah... btapa rindu nye saya dgn daddy... :(



DADDY,BABY MISS U SO MUCH!!!
BABY LOVE U ALWAYS DADDY....

 


 




No comments:

Post a Comment