Muka Masam!!

muke masam,cemerut mcm ape biler balek umh.
muke masam mcm tgh mati laki.
muke masam mata tajam memandang org.
muke masam mulut muncung sentiasa.
muke masam sperti xde perasaan langsung
muke masam bagaikan singa betina yg nak baham mangsanya.
muke masam sentiasa tnpa sebab.
muka masam setiap masa.
muka masam tnpa bicara sepatah ayat.
muke masam yg x pandai nak senyum.
muka masam mcm org dah menopouse
muka masam  ntah ape2.

bodoh!! bengang giler aku dgn kazen aku nie. ntah ape salah aku smpai die muka masam je 24 jam. giler ke engkau weyy?? kalo kau xnak aku mnumpang kat umh kau,bgtau ar. skrg jugak aku bleh pindah!! aku respect kau as my kazen tp kau ade respect aku ker,haa??!! bengang giler babi doee. xpe,x lame lg aku nak msok hostel dah. happy la kau kn?? xyah nak tgk muka ake nie hari2. aku pun x hingin la!! hoho!! 






  utk kau,my "lovely" kazen!!

No comments:

Post a Comment