AKU X SUKA!!

 *oh lelaki,baca lah nie supaya tahu ape perangai korg yg girl x suke.


Aku tak suka lelaki yang kedekut dan berkira nak mampus .
Aku tak suka lelaki yang memainkan perasaan wanita
Aku tak suka lelaki yang curang
Aku tak suka lelaki yang panggil aku sayang sayang , yunk, ayang dan sewaktu dengannya tnpa sebab
Aku tak suka lelaki yang berbohong pada sesiapa
Aku tak suka lelaki yang tak reti hormat sesiapa
Aku tak suka lelaki yang malas nak membawa pinggan yang telah dimakan ke singki
Aku tak suka lelaki yang kaki bergaduh
Aku tak suka lelaki yang kuat perasan .
Aku tak suka lelaki yang kuat cemburu buta .
Aku tak suka lelaki yang buatkan diri aku ni seperti teman wanitanya jika bersahabat
Aku tak suka lelaki yang marah marah aku tidak tentu pasal
Aku tak suka lelaki yang kaki bahan orang
Aku tak suka lelaki yang gelabah
Aku tak suka lelaki yang makan gopoh dan gapah
Aku tak suka lelaki yang makan berbunyi
Aku tak suka lelaki yang tidur berdengkur
Aku tak suka lelaki yang kahwin ramai
Aku tak suka lelaki yang lempang perempuan
Aku tak suka lelaki yang pengotor
Aku tak suka lelaki yang kurang ajar
Aku tak suka lelaki yang tak ambil kisah dengan sesiapa yang disekelilingnya
Aku tak suka lelaki yang ambil najis dadah
Aku tak suka lelaki yang pemalas
Aku tak suka lelaki yang bajet macho
Aku tak suka lelaki yang Nampak perempuan mcam tak pernah Nampak
Aku tak suka lelaki yang mengambil kesempatan
Aku tak suka lelaki yang tak sayang orang sekelilingnya
Aku tak suka lelaki yang tak menghargai dengan apa yang dia miliki .
Aku tak suka lelaki yang menunjuk nunjuk
Aku tak suka lelaki yang sombong
Aku tak suka lelaki yang tak reti pujuk
Aku tak suka lelaki yang buang tabiat
Aku tak suka lelaki yang menyusahkan orang
Aku tak suka lelaki yang kongkong
Aku tak suka lelaki yang tak reti membantu
Aku tak suka lelaki yang kuat mengungkit
Aku tak suka lelaki yang kejam
Aku tak suka lelaki yang bajet bagus
Aku tak suka lelaki yang bajet hot
Aku tak suka lelaki yang tak berpengetahuan
Aku tak suka lelaki yang tak bagi aku makan . 


* aku tau x smua manusia smpurna kat dunia ni, dan ye setengah2 girl pun ade prangai2 sperti yg ade kat atas nie. 
    hey,human r not perfect but we could try to be perfect for the 1 that we love,right?  im also not perfect as u think.
    but im trying to be perfect when sum that i love beside me. :)
    

No comments:

Post a Comment